Kvalita textu je důležitá

Textů je na internetu požehnaně. Narážíme tam na ně na každém kroku, a to proto, že zde sehrávají svoji nezpochybnitelnou roli. Internet se prostě bez nich nemůže obejít.
Ovšem stejně jako si všimne každý toho, že jsou na internetu texty, si lze všimnout i toho, že tyto mají nejednou přímo diametrálně odlišnou úroveň. Zatímco jedny jsou dokonalost sama, v ostatních se to jenom hemží chybami, za něž by se měl autor stydět až do hloubi své duše. Ale zřejmě se nestydí, protože si toho není vědom. Nebo sice o svých nedostatcích ví, ale přesto mu i ta ostuda stojí za to. Nebo neví, jak učinit, aby vypadal v očích svých čtenářů lépe.
počítač v pokoji

Je pochopitelné, že dělat ze sebe na síti hlupáka není moudré. Že veřejnost prostě nikdy nepojme důvěru k někomu, kdo jí není schopen nabídnout kvalitu ani ve formě své mateřštiny. A proto by se měl každý nejdříve zamyslet nad tím, zda je schopen podobný článek, kterého mu je zapotřebí, napsat sám. A i poté, co si odpoví kladně, by měl tento nejprve vytvořit a poté důkladně zkontrolovat, než ho vypustí do světa.
Protože ani znalost písmen a základních gramatických pouček nezaručuje, že bude mít výsledný text úroveň. I pak může trpět třeba slohová stránka, může tu panovat http://nasvesmir.cz/2017/12/28/kupa-galaxii-perseus-ma-stejne-slozeni-jake-panuje-v-okoli-slunce/ chaos v neuspořádaných myšlenkách, výtvor může mít nevalnou grafickou úroveň a podobně.
Něco takového třeba nemusí vadit ve chvíli, kdy je takové sdělení určeno někomu blízkému, někomu, kdo má podobnou úroveň nebo kdo je ochoten tolerovat autorovy nedostatky. Ovšem u textů pro cizí lidi je to závažný nedostatek. A největší problém je nekvalita u reklamních textů. Takové PR článkyzkrátka musí být špičkové, aby se jimi nechal někdo ovlivnit. Aby je byl vůbec někdo ochoten dočíst až do konce a inspirovat se jimi.
logo Googlu

A pokud majitel internetové stránky neoplývá literárním nadáním a ani nezná nikoho, kdo by pro něj kvalitní reklamní články napsal? Pak je záhodno vsadit na odborníky, tedy na copywritery, kteří se právě psaní věnují profesionálně. A kteří dokážou přesně to, co si internet a nejen internet žádá. Jen díky nim nemá ani ten nejnegramotnější majitel webu ostudu.