Jak efektivně propagovat vaši firmu?


Kdo se pohybuje ve světě marketingu, jistě ví, že marketingem 21. století se stal digitální marketing. Propagace prostřednictvím internetových vyhledávačů a sociálních sítí se jeví jako nejefektivnější forma marketingu. Ale co propagace, která je naprosto mimo digitální svět? Má ještě smysl?

Samozřejmě! Jednou z nejefektivnějších metod marketingu jsou reklamní předměty. Tedy marketing, který je úplně mimo online prostor. Pokud chcete, aby lidé zaznamenali vaši firmu, není lepší se vrátit k základu marketingu? Digitální prostor je reklamou tak přesycen, že vydat se cestou mimo online prostor je možná tou pravou cestou pro vás.

marketing

Nejenom, že reklamními předměty propagujete svou značku a svou firmu, ale její jméno spojíte také s něčím příjemným. Reklamní předměty obvykle rozdávají firmy zdarma, aby měli kýžený efekt. A každý dostává rád něco zdarma. Pokud od vaší firmy dostanou lidé něco zdarma, budou ji mít spojenou s příjemným zážitkem.

Reklamní předměty se navíc volí obvykle takové, které je možné používat opakovaně. Hrníčky, oblečení, tašky, láhve na pití a spousta dalších věcí. Při výrobě reklamních předmětů můžete propustit uzdu své fantazii a nechat vytvořit takový předmět, o kterém víte, že u vašich zákazníků, nebo potencionálních zákazníků bude mít úspěch, a budou ho využívat opakovaně. Mohou vám tak nevědomky dělat používáním předmětu dobrou reklamu i třeba několik let.

marketing

Propagační předměty mají nejrůznější názvy, ale podstata je stejná. Můžete se setkat s názvy jako reklamní předměty, propagační předměty, promo předměty, merch, propagační materiály nebo propagační dárky.

Firmy obvykle rozdávají předměty během nejrůznějších akcí, které přímo pořádají, anebo se jich jako společnost účastní. Velmi často je rozdávají také mezi své zaměstnance, například jako výraz poděkování za odvedenou práci.